Ha már a francia szcénát méltatom, úgy illik, hogy ejtsek pár szót az Impact Music kiadóról is. A label lyoni központú, és 2016 szeptembere óta szolgálja ki a tánctérbarát dnb közönségét. Hangzása egyértelmű: a modern neuro és a tech rollerek jellemzik, címkéjén pedig a feltörekvő arcok mellett szerepelt már Monty, a Dispatch-től is ismert Dub Head vagy az észt-litván gyökerű, egyebek mellett a C4C-nél vagy Plasma Audiónál is bizonyított Mean Teeth. Az ismertebb nevek ellenére nekem a címke előző, Seereal által jegyzett megjelenése jön be leginkább; a Quater EP-t visszafogott agresszió, remek hangzás és iszonyatos energia jellemzi. Füleljetek rá!
A Visages kvartettjéből Midn8runner lehet a leginkább ismerős a nyitott füllel élőkek. Legutóbbi megjelenése attól a Hyperactivity Musictól jött, amely kiváló francia producereket jelentet meg. A négyes amúgy a drum and bass mélyebb, sötétebb, borongósabb oldalát reprezentálja, ennek pedig kiváló példája az új megjelenés.
Ami a háromzenés Point of View EP-t illeti, mindenképpen elmondható, hogy ez az Impact Music leglágyabb, leginkább zenei kiadványa. A címadó szám az energikusan selymes Halogenix- vagy Alix Perez-számokat idézi, hömpölygő basszussal, sejtelmes, filterezett vokáltöredékekkel, határozott dobokkal, merengő atmoszférával. Egy fokkal feszesebb, szigorúbb darab a Damas, amely szintén nem nélkülözi a szűrt vokált, csak itt nem nő, hanem férfi a torok tulajdonosa. A sound itt is remek, rendes hangcuccon kizárt, hogy ne műkdjön remekül a zene. Az EP-t a Remover zárja, ami befejezi a Damas munkáját, és végleg a mélybe húzza a hallgatót. Hipnotikus vagy trancy – kinek hogy tetszik –, feszes, ellentmondást nem tűrő darab. Hallgatása során senkinek sem lehetnek kétségei a csapat kvalitásait illetően, és azt sem nagyon lehet vitatni, hogy a Visages még sok babért learathat a minőségi dnb mezején.