A Free Love Digi nagyon jól lavíroz a különféle stílusok között: hallhatunk náluk drum and basst, különféle halfstepeket, lassú, hömpölygő elektronikát, hip-hopot… A basszusgazdag zenék gyakorlatilag minden sebessége és hangulata elérhető itt. Az eddigi megjelenésekért többek között olyan nevek feleltek, mint Sinistarr vagy Dominic Ridgway, törzsproducernek pedig a hipersokszínű és izgalmas - egyben a kiadó vezetője - Quentin Hiatus tekinthető.
Mögötte nem sokkal érkezik Thomas B, aki a 90-es évek közepén csöppent bele a Long Island-i rave-őrületbe, és innentől nem volt megállás: maga alá gyűrték a breakbeat-ek, majd a jungle és drum and bass érkezésével végleg eldőlt a sorsa.
New Yorkban számos nagy buliban tette le névjegyét, hogy aztán Arizonában is alkosson: LTJ Bukemtől Aphrodite-ig vagy Dieselboyig rengeteg világsztár előtt-után játszott, és a mai napig is rendszeres résztvevője a legnagyobb buliknak.
Producerként nem ragad le egy stílusnál: a drum and bass, a halftime, a változatos tempó deltájában evez, de a minőség minden hangzásban állandó.
Így van ez az Augmented Place EP-n is, amely egy szürkés-szomorkás hangulatú (az őszi hangulathoz illő), de nagyon szórakoztató négyzenés. A sebesség nem sietős: van itt 85-ös bpm-en hömpölygő, széles atmoszférájú, négynegyedes távolba lépegetés, elektrós beütésű hip-hop, jungle-mintákkal kirakott sejtelem-halftime... Képfestő zenefolyam ez: hol egy csalódott, de reménykedő embert ír le, másutt a zsúfolt városi járdák személytelen tömegét jeleníti meg vagy a civilizált világunk elmagányosodása kiváltotta dühöt rajzolja le.
Pont ez az EP szépsége: bármit is érzel a hallgatása közben, az ott is van.