A szezon közepére időzített válogatás tizenkét tételen keresztül melengeti a hallójáratokat. Egyetlen kiadótulajnak sem lehet felróni, hogy a saját címkéje válogatásán több zenével is szerepel, Break esetében meg kifejezetten örülünk, ha rendesen kibontakozik. A Summetry-n a legmuzikálisabb oldalát mutatja, különösen a Past North-ban, amelyet hallgatva egy naplementés vagy hajnali DJ-szettet vizionálok valami tóparton, tábortűzzel, szellővel, bokáig érő homokkal. A Chimes masszív szubja már igencsak a buli közepét idézi, az I Need meg remekül mutatna 2000-es évek eleji likvidszett kellős közepén.
A kiadványon LSB most debütál, a Swerved a producertől megszokott hagyománytisztelő soundot adja, egy jó adag klasszikus ízzel. Most jövök csak rá, mennyire hiányzik az a liquid funk, amit megszerettünk az ezredfordulót követő években...
Minden van ezen az albumon, ami zeneivé teszi a drum and basst: Incus, D Flect és Arcus a jazz oldaláról közelíti meg a témát, (a kiadónál ugyancsak most először megjelenő) DJ Marky a letagadhatatlan vokális hangmintáit teszi be a közösbe, a Total Science és FD a reggae és a dub lehetőségeit aknázza ki…
A Summetry LP-n igen erős a vokális támogatás is: a szívmelengető énekhangokért a kiadó ékköve, Kyo mellett a 30Hz kedvence, Charli Brix felel, nem beszélve a számos apró hangmintáról.
Az albumon lehetőséget kap két (most még) kevésbé ismert név is: az Arcatype triója mellett a rendkívül tehetséges Echo B mutatkozhat be a Symmetry-nél.
Felesleges többet írni, ez az album is önmagát adja el, ugyanúgy, mint bármelyik Symmetry-kiadvány.