A majdnem kétéves 1985 Music nem kispályás címke, nevét nagyon gyorsan megismerte mindenki, aki a tartalmas drum and bass és a minőségi halftime univerzumában otthonosan mozog. A label igényessége már csak Alix Perez munkássága alapján sem lehetne kétséges, de a kiadványok önmagukban is emelnek egy-egy szintet a megítélésen. A kiadófőnök mellett az Ivy Lab, Skeptical és a Perezzel a Shades-t alkotó Eprom mind-mind megér egy misét, hogy az egyelőre kevésbé ismert producerekről ne is beszéljünk.
Noha a különféle brit központú dnb-weboldalak év végi szavazásainak eredményeit a lehető legkisebb mértékben tartjuk mérvadónak – nehéz is komolyan venni egy olyan voksolást, ahol évről évre ugyanazon jól meghatározható kör tagjai adják kézről kézre a díjakat –, azzal nem tudunk, és nem is akarunk vitatkozni, hogy az 1985 Music a DNBArena tavalyi megmérettetésén megkapta a legjobb új kiadónak járó díjat. Montyt különben a legjobb új producer kategóriában jelölték, de nem meglepő módon nem ő, hanem egy sokkal divatosabb hangzású zenész nyert.
Montynak a Hypnotize a második szóló EP-je az 1985-nél. Fél évvel ezelőtt a Hold Me Back elég erős nyitás volt: a címadó trekk finom, vokális hangulatát a másik három zene remekül emelte át a szigorúbb, monotonabb, de még mindig emberközeli világba. Nekem ez volt az a megjelenés, amelynél azt éreztem, hogy a gall producer végleg megérkezett a globális dnb-szcénába.
A Hypnotize EP folytatja a remek sort, a zenész most “belakja” a minőségi zene birodalmát. Tánctérre való, feszes négyzenés, remek ötletekkel, üresjáratok nélkül. A címadó trekk pulzáló basszusa, a Random Conduct transzbaejtő leadje és harapós reece-e, a Sleepless passzív-agresszív hangulata és a Magma négynegyedet idéző footwork-hatása mind-mind a fancia producer kreativitásának és ötletességének bizonyítéka.
Az EP március 9-én érkezik, csapjatok le rá!